Friday, July 13, 2012

Tervitus !

Tsauki ! Grüß Gott !

 Ma olen Mark ja lähen vahetusõpilasena Saksamaale ! See on väga vinge !

Algselt tuli idee sellest, et ma tahan saada piloodiks ning seda ametit saab kõige paremini õppida just Saksamaal. Me läksime sügisel vanematega metsa seenele ja hakkasime seda arutama. Ema pakkus välja, et nad hakkavad mind iga aasta Saksamaale keelelaagrisse saatma, aga ma keeldusin, sest see on jube kallis. Nii ma siis tulin mõttele, et minna YFUga Saksamaale. Algul tundus see täiesti crazy idee, aga iga päevaga hakkas see mõte mulle meeldima.

Nii ma siis kobisin ilusa päikesepaistelise ilmaga YFU kontorisse, kus kohtusin esimest korda Yfukatega, Monika, Liisu, Henri, Aile jt. Nad olid väga sõbralikud ja toredad. Pakkusid küpsist ja rääkisid u 2 tundi mulle Saksamaast. See oli VINGE !

Läksin koju ja hakkasin vanematele jutustama, kui lahe see on. Novembris oli mul valimispäev, mida peavad läbima kõik, kes tahavad vahetusõpilaseks saada. See oli üpriski kerge ja seal valiti ka stipendiumi kandidaate. Paari päeva pärast sain lepingu ja kirjutasime vanematega sellele alla. OLIN ÜLIÕNNELIK!!!!!

Siis saabus iilgelt suur patakas pabereid ja dokumente, mida pidi täitma : arstidelt tõendid, koolitõend, huvid, pere kohta info, haigused, pildid jne. Algul arvasin, et see võtab mul nädalaid, kuid tegelikult sain valmis 3 nädalaga, mis on ikka päris kiire. Arstid olid sõbralikud ja said kõik kiiruga tehtud.

Kui kõik ära täitsin, siis öeldi, et pean ootama, kuni saan pere. Selle aja jooksul anti mulle ka teada, et EMT stipendiumile kandideerimiseks tuleb kirjutada essee. JEESSSS !!! Minu tugev külg ja paari nädala pärast ma selle saingi. Olin õnnest seitsmendas taevas.

Pere sain teada mai esimesel nädalal, 3 päeva enne oma sünnipäeva. See oli pingeline hetk ja algul isegi natuke pettusin, sest sattusin Loode-Saksamaale, mitte Lõunasse, nagu varem tahtsin. Hiljem selgus, et see oli mõtetu. PERE SAIN MA KÕIGE LAHEDAMA !!!!!!

No comments:

Post a Comment