Wednesday, August 15, 2012

Moin-moin Schleswigist

  Sprechen Sie Deutsch ?  Ja-ja, natürlich. Just  niimodi algas minu esimene päev keelelaagris.

Niisiis olen ma Saksamaal olnud 12 päeva ja aeg lendab kiiresti.

Eelmisel esmaspäeval algas keelelaager. Kuna koht, kus see toimub, ei asu minu kodust väga kaugel, siis otsustasid minu keelelaagrivanemad, et ma õiksin iga päev kooli rattaga sõita. Sinna-tagasi teeb kokku 10 km. Ma pole ausalt öeldes kunagi kooli rattaga sõitnud, aga alati tuleb midagi esimest korda teha. Kahjuks oli ilm vihmane.... Ma sain endale jalga kollased kalamehepüksid, mis oli täiega vinge. Kui Mark isaga koolimajja jõudsid, oli hommikusöök juba alanud, kuid see lõppes üpris kiiresti. Kõik naersid minu üle, ma olin ikka väga naljakas. Kahjuks ei ole mul sellest päevast pilti, aga hiljem käisime isaga purjetamas ning siis tegime ka pildi.


      Keelelaagripere sugulasega purjetamas, minu kollased püksid !!!

Meil on keelerühmas 10 inimest. Ali, Oguzhan ja Oguzcan - nemad on Türgist, Istanbul ja Ankara. Maili, mina ja Claudia - Eesti, natürlich. Siis on Galina Lätist, ülilahedad Neda Serbiast ja Adriana Rumeeniast. Veel on Aino Soomemaalt. Meie rühm on kõige targem ja tugevam keelerühm ning lisaks sellele oleme ka kõige crazimad. Me saame alati palju nalja ja naerda. Kõik on täiega sõbralikud ja käime peaaegu iga päev peale tunde linnas. Schleswig ei ole eriti suur linn, ca 30000 inimest, aga hubane ning rahulik paik suures Saksamaas.


Selle aja jooksul olen juba ka 2 korda purjetamas käinud, esimesed korrad minu elus. poleks kunagi mõelnud, et see nii lahe on. Minu perel siin on oma suvemaja ja ka oma purjekas. Mitte eriti suur, aga kolmekesi mahume ära küll. Samuti käisime pühapäeval ujumas, vesi oli soe, 21 C.



Reedel käisin vahetusperega kirikus mingi kohaliku superstaari filmi vaatamas, tuli välja, et see oli esilinastus. Muidugi oli kogu film saksa keeles, aga mõndagi ma juba ka mõistsin. Eriti hästi oli see, et kuna see oli komöödia, siis pidin lihtsalt naerma siis, kui teised inimesed naersid.



Meie tiim cityrallil !!! Neda, Maili, Me, Aino, Ali

Laupäeva hommikul käisime jalgratastel linnas, vanaema külastamas. Ta oli haiglas, aga nüüd on kõik korras. Siis tegime sisseoste ja sõitsime tagasi koju. Sõime, istusime autosse ja sõitsime Hamburgisse. Seal olid minu hostvanematel mingid vanad tuttavad, kellel oli sünnipäevapidu Saksamaa moodi. Enne seda oli meil aga piisavalt aega, et nautida ilusat ilma, jalutada mööda linna ning külastada ka Miniatur-WUNDERLANDI. See oli täiega äge koht. Umbes 10 erińevat ruumi, kus olid erinevad riikide ja lennujaamade koopiad, mis olid täiega lõbusad.


Hamburg - the city of canals



In Miniatur-Wunderland !!!




Kõik on lahe, ei ole enam eriti palju jõudu midagi kirjutada. Kui midagi uut ja lahedat toimub või kui tuju on, siis kirjutan. Loodan, et kõigile meeldib, sest lugejaid on palju. Varsti saab 1000 täis !!!!

Tschüs !!!








No comments:

Post a Comment