Saturday, September 1, 2012

Time to leave everything behind, start from the beggining

Guten Morgen!

Täna on minu viimane hommik Schleswigis ja Dannewerkis. Kell 10.45 läheb rong, lähen Hamburgisse koos Neda ja Oguzcaniga. Siis sealt edasi Kölni. Kokku tuleb sõita 6 tundi, päris palju.


Eile oli viimane OLC(orientation language course) päev, hommikul olid kõik rõõmsad ja laulsime, kurbustase 0. Pärast lõunasööki kõik algas. Carmen ja Anja, meie gurud, tegid meile valmis armsad kingitused mälestuseks: postkaart, pilt saabumisest, CD muusika ja piltidega, origamilinnu . 
 
 
Present !!!
 
 
Minu armas rühm, I will never forget you ! All the memories we had !
 
 
 
 
 
 
Niisiis peale lõppu läksime koju, kõigil nutused näod peas. Kahju, et elu on niii raske ja lahkuminek on valus.
 
 
Olen põnevuses, mis toob mulle homne päev, kui ma näen oma aastapere.
 
PS: Eelmine nädalavahetus olin Berliinis ja neljapäeal oli lahkumispidu, kirjutan sellest lähemalt juba uues kodus...
 
 
TSCHÜS !!!!
 

No comments:

Post a Comment