Sunday, November 18, 2012

Kolm kuud Saksamaal , veel 5 nädalat vaheajani !

Tervitusi Saksamaal! Jällegist pean vabandama, et ei ole nii ammu kirjutanud.

Kōigile teadmiseks, mul läheb väga hästi. Kool on huvitavam kui Eestis. Olen juba 4 kontrolltööd kirjutanud : inglise keel 5-, saksa keel 4-, matemaatika 3 ja hispaania keel 5- . Pole paha!

Niisiis, selle pika aja jooksul on nii mõndagi toimunud.
Ich bin caroline ich bin marks sister. ( minu ōe kirjutatud)

Koolis olen kui sakslane, õpetajad ei te enam vahet, kas ma olen sakslane või eestlane. Muideks, kolme kuuga saab keele päris hästi selgeks saada, suurema osa jutust saan juba aru. Hommikuti loen ajalehte ja õhtuti vaatame perega saksa TV-d.

Sain oma perelt teada, et sõidame jõuluvaheajal Austriasse Alpidesse suusatama. Vinge, samas, pole ma kordagi veel mägedel suusatanud. Õnneks käisin kolmapäeval venna ja õdedega Suusahallis suusatamas. Algul oli päris lahe, aga kui seisad mäetipul ja alla vaatad, siis kaob kindlustunne. Päeva lõpuks sai juba enam-vähem normaalselt slaalomit sõita.

Sõpradega läbisaamine on hea, käisin mõnedega kinos, paariga jäätisekohvikus jm.

Oleksin äärepealt unustanud, käisin noorema õega Lääne-Saksamaa suurimas lõbustuspargis, Phantasialandis. Seal leidsin ka oma vana sõbra, Herr Einsteini. Pilt on all! Ameerika mäed, Tocano jm. Tahaks juba tagasi !

Nüüdsest luban, et kirjutan vähemalt korra nädalas, sest Teid ju ikkagi huvitab, mis minuga toimub!

Ehk järgmise nädalani!
















Siin ka paar fotot!

2 comments:

  1. Mark! Millal sa tuled Austriasse ja täpsemalt mis piirkonda? Kui Grazi lähedale satud tule mulle ikka külla :)
    Naudi oma vahetusaastat! :)
    Liina (VÕP Austrias)

    ReplyDelete
  2. Ma lähen Innsbrucki kanti suusatama, 26.12.2012-02.01.2013 ! Kuidas sul läheb?

    ReplyDelete