Friday, December 7, 2012

Veel natuke minu tegevustest

Mida ma veel Saksamaal teinud olen?

Käisime perega kinos, juba 1. novembril, aga kuna aega napib ja kõik ununed, siis jäi see lihtsalt vahele. Saksamaa kino on muidugi jumala vinge, istumiskoht on nii suur, kui Lufthansa Business class'is . Ja muideks, Saksamaal ei ole kinos soolast popcorni, kõik on magus ja vanillisuhkruga!

Paar nädalat tagasi käisin oma klassiõega esimest korda elus golfi mängimas! Treener, kes on USAst, ütles, et algaja jaoks olen ma päris hea ja võiks ka päris trenni teha. Aga kes rööviks panka, et mulle varustust osta ja treeningu eest maksta?!?






Eile oli sakslastel ja ka teistelgi Püha Nikolausepäev. Pidin eelmine õhtu om a jalanõud puhastama ja öösel sain vastutasuks Milka Jõulumehe ja oma tugiõpetajalt Lindt šokolaadist jõulumehe. Nädal varem sain vanematelt advendikalendri, oma vahetusisale tegin aga ise ühe imearmsa klaendri, Milka šokolaadist, Ta oli rabatud! 

Eks ma lõpetan tänaseks ja varsti jälle! 







No comments:

Post a Comment